وبلاگ سنگچولیسم

وبلاگ سنگچولیسم

وبلاگ سنگچولیسم

وبلاگ سنگچولیسم

مقدمه ای بر Treadmill چند کاره

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۲۷ ق.ظ

مقدمه ای بر Treadmill چند کاره

عملکرد اصلی تردمیل در حال اجرا است، اما مدل های تردمیل به طور سنتی در دسترس هستند، که علاوه بر توانایی انجام تمرینات ورزشی دیگر، برای تردمیل های چند tasking یا چند هدف شناخته شده است. به طور معمول ویژگی های اضافه شده شامل کمربند ماساژ، ویبراتور، پیام رسان یا گردان، پیری، کش گیاه شناسی، لباس شنا سوئدی، بلند کردن وزن، موسیقی و فیلم و یا پخش تلویزیونی و غیره است. اکثر افرادی که تمایل به استفاده از وسایل ورزشی دیگر را دارند علاوه بر تردمیل ها، تردمیل های اقتصادی و اقتصادی را می یابند . از آنجا که هزینه این مدل ها کمتر از هزینه های ارائه تجهیزات ورزشی به صورت جداگانه است، اما ورزشکاران کمتر ماهر از توابع بیشتری استفاده می کنند و تمرکز خود را بر پیشرفت تردمیل های پیشرفته تر می کنند.
نکاتی برای خرید تردمیل

عوامل تعیین کننده تردمیل خاص از طرف شما عبارتند از: وزن، ارتفاع، دسترسی مالی، و فضا برای تردمیل. بسته به وزن خود، قدرت تردمیل خود را انتخاب کنید. بسته به ارتفاع خود، طول و عرض تردمیل را که می خواهید انتخاب کنید. برای تردمیل بزرگتر و قوی تر، شما نیاز به یک فضای بزرگتر دارید. برای افزایش دشواری حرکت، می توانید از تردمیل های شیب استفاده کنید که هر دو دستی و الکتریکی هستند. شما می توانید تجهیزات ورزشی کامل را از تردمیل (طبقه رقص، ویبراتور، ویسکی، گرداب) داشته باشید. با پرداخت بیشتر، شما می توانید یک تردمیل با قدرت موتور بالاتر، تسکین دهنده بدن و بیشتر داشته باشید.
نکاتی درباره استفاده از تردمیل ها

با پزشک خود مشورت کنید در همان ابتدا، اگر دچار کمر درد یا مشکلات مفصلی هستید، باید با پزشک خود مشورت کنید. یک پزشک متخصص به شما در انتخاب یک ورزش سبک (مانند راه رفتن) یا سنگین (مانند راه رفتن) کمک خواهد کرد. خرید 2 کفش برای قدم زدن. کفش های ورزشی، ابتدا چند کفش را امتحان کنید تا مطمئن شوید راحت هستید. قطعا کفش مناسب برای انگشتان شما کافی خواهد بود و تمام جیب های پا را می گیرد. بسیاری از مردم معتقدند کفش پس از مدتی بازسازی و راحت خواهد شد، اما این یک اشتباه است. هرگز یک کفش را که با آن راحت نیست انتخاب نکنید. (بدون نیاز به رفتن به کیسه های هوا!) نوشیدن نیم لیتر آب. نوشیدن حدود نیم لیتر آب برای 90 دقیقه قبل از تمرین با تردمیل. با انجام این کار، تمرینات شما قطعا بیش از 20 دقیقه طول می کشد و شما عرق می کنید؛ پس مراقب باشید بدن خود را از دست ندهید. یک بطری نیم لیتری آب کنار تردمیل قرار دهید. * قبل از تمرین مطمئن باشید که قبل از تمرین به حمام بروید، زیرا اگر تمرین را پایان دهید، از مزایای تمرینات هوازی بهتر خواهید بود. 4 جوراب های جوراب را بپوشید: جوراب های ضخیم و ضخیم به جای جوراب های کوتاه مناسب است، به طوری که پا شما سرخ نشده است. 5 گرم و فراموش نکنید که برای خنک شدن: اطمینان حاصل کنید که بدن خود را گرم و سرد 5 دقیقه قبل و بعد از ورزش. برای انجام این کار می توانید از 1.5 تا 2 کیلومتر در ساعت استفاده کنید، قبل و بعد از استفاده از تردمیل. (تمرینات بسیار مؤثر برای گرم شدن بدن). دست های خود را حرکت دهید: وسوسه نکنید که جلوی تردمیل را با هر وسیله ای ببینید. تمام تمرینات خود را با دست های ثابت انجام دهید. این باعث می شود که کالری کمتری داشته باشید، مطمئن باشید که دستان خود را در حالی که با تردمیل ورزش می کنید، تکان دهید. 7 تنظیمات دستگاه را بررسی کنید: در بخش تنظیم سرعت و تنظیم تردمیل نگاهی بیندازید، این بخش ها کاملا تحت کنترل شما هستند و می توانید بزرگنمایی کنید. این دکمه ها فرمان تردمیل را دارند. (چگونه وزن خود را با یک تردمیل 5 کیلوگرمی کاهش دهیم؟) برای تنظیمات اولیه، با راهنما تماس بگیرید و از ساده ترین گزینه شروع کنید. هنگامی که شما صحبت می کنید، بهتر است به شیب و سرعت با توجه به آمادگی خود را تنظیم بدن خود را. 8 استفاده از کلید های امنیتی شما بدون شک بهتر از زمانی که شما بزرگتر می کنید احساس می کنید، اما شما باید بدانید که این کلیپ ها می توانند به شما در از بین بردن تعادل خود کمک کنند. (اشتباهات متعدد در استفاده از تمایل ترد)

  • صفا زارع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی